Diagnoza computerizata

Diagnoza computerizata

Sistemele electrice si electronice ale masinii sunt identificate cu ajutorul programul special pentru diagnoza profesionala BOSCH.

Scanare auto : identificare a codurilor de defect;
Stergerea erorilor : readucerea in starea initiala a registrului de memorie destinat stocarii erorilor;
Diagnoza parametrii sistem : masurare si comparare a valorilor de functionare ale parametrilor diverselor sisteme in mod static si/sau dinamic (injectie motor, transmisie automata, ABS/ESP, clima, imobilizator, directie servoasistata, frana electrica de stationare, etc.);
Testare auto : testare auto functionala a unor componente – de regula sunt unele electromecanice (actuatori: clapeta admisie, EGR, etc.);
Programare / Adaptare : programarea sau adaptarea functionarii unor componente (chei, injectoare, clapete acceleratie, sonde oxigen, etc.);
Regenerare filtre particule : procesul de autocuratare a elementului filtrant;
Resoftare / Resetare modul SRS – Airbag : stergerea crash data (a datelor de impact / eveniment) si a defectelor din memoria controller-ului;
Eliminare functie imobilizare : anularea functiei anti-pornire a autovehiculului;
Resetare Auto : readucerea la zero a intervalelor de schimb de ulei, sau de inspectie (service), dupa efectuarea fizica a acestora, precum si readucerea in starea initiala a unor registrii de memorie a anumitor controller-e de sistem (exemplu: SRS – airbag);
Evaluare auto (la vanzare-cumparare): stabilirea starii tehnice generale a unui autovehicul, prin analiza subansamblelor sale (grup moto-propulsor, sisteme de siguranta, tren de rulare, elemente de caroserie, etc.)